نحوه عملکرد ترموفیوز یخچال ساید بای ساید سلن
نوشته شده توسط : lg

نحوه عملکرد ترموفیوز یخچال ساید بای ساید سلن

اما ترموفیوز یخچال به چه صورت این مسئولیت خود را انجام می‌دهد؟

پاسخ این پرسش این است که ترموفیوز در یخچال‌های نفراست سلن در یک دمای معین می‌سوزد و به این ترتیب مانع از بروز ایراد در هیتر المنت یخچال سلن و خود یخچال سلن می‌شود..

تعمیر یخچال

چند نکته در ارتباط با ترموفیوز یخچال ساید بای ساید سلن

۱- اتصال ترموفیوز با المنت به صورت پنهان است.

۲- تنظیم یک ترموفیوز هم به صورت دستی امکان دارد و هم به صورت اتوماتیک.

۳- در صورتی که ترموفیوز در یخچال ساید بای ساید سلن بدون برفک وجود نداشته باشد خطر آتش سوزی افزایش خواهد یافت.

۴- پیشنهاد می‌شود به صرف آن که یخچال ساید بای ساید سلن دارای ترمودیسک است آن را بدون ترموفیوز نگذارید. ترمودیسک تقریباً مانند ترموستات کار می‌کند، به این گونه که آن زمان که دما به منفی ۵ درجه برسد ترمودیسک اجازه می‌دهد که برق به هیتر برسد و در دمای مثبت ۵ درجه نیز جریان برق هیتر المنت نفراست توسط آن قطع می‌شود..

۵- البته وجود ایراد در ترموفیوز یخچال ساید بای ساید سلن نیز افزایش برفک را در پی دارد چرا که به طور ساده اگر بخواهیم از مزیت ترموفیوز یا فیوز حرارتی بگوییم می‌توانیم به این نکته اشاره داشته باشیم که ترموفیوز موجب آب شدن برفک‌ها می‌شود.

حرف آخر

تلاش کردیم در مورد چیستی ترموفیوز و چگونگی عملکرد آن توضیحاتی داده شود. به یاد داشته باشید که، همان گونه که در بالا نیز گفته شد، یخچال ساید بای ساید های سلن بدون برفک نباید فاقد ترموفیوز باشند و همچنین نباید از ترمودیسک به عنوان جایگزین ترموفیوز استفاده کرد. به صرف این که یخچال ساید بای ساید سلن از ترمودیسک برخوردار است نباید از وجود ترموفیوز چشم پوشی کرد.




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیر لوازم یخچال , تعمیر و نگهداری یخچال , تعمیر یخچال با ضمانت , تعمیر یخچال در شهرک غرب , تعمیر یخچال جنوب تهران , تعمیر یخچال در منزل , تعمیر یخچال نارمک , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیر یخچال شهریار , تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: